دشمنان اسلام از وحدت موجود در بین مردم سیستان و بلوچستان عصبانی هستند

 

دشمنان اسلام از وحدت موجود در بین مردم سیستان و بلوچستان عصبانی هستند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام از وحدت و همبستگی موجود در بین مردم سیستان و بلوچستان عصبانی هستند.



 

مولوی نظیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: حادثه تروریستی سراوان در نتیجه عصبانیت دشمنان اسلام از وحدت موجود بین شیعه و سنی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اختلاف و تفرقه هدف دشمنان اسلام از انجام حوادث تروریستی در منطقه است، افزود:  این حرکت تروریستی هیچ ربطی به اهل سنت نداشته و عوامل این اقدام ددمنشانه، ابزارهای جاسوسی بیگانگان هستند.


این مسئول ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان از مسئولان درخواست دارند تا عوامل این حرکت تروریستی را شناسایی کنند و به اشد مجازات برسانند. 

وی افزود: قطعا استکبار با انجام این اعمال به گمان باطل می‌خواهد نظام را از پا در آورند این در حالی است که از اوایل انقلاب تاکنون این نوع حوادث پیش آمده اما بیش از پیش موجب تقویت نظام شده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن انتظار دارد این حرکات شوم بهانه‎ای برای ایجاد تفرقه باشد که باز هم از حوادث در تاریخ انقلاب بیش از چند مورد رخ داده که با هوشیاری مردم و مسئولان نتوانسته اهداف دشمنان را تامین کند.

 

خبرگزاری شبستان

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:دشمنان اسلام از وحدت موجود در بین مردم سیستان و بلوچستان عصبانی هستند, | 19:52 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=